Front-page ¤ Hold Fast #1 ¤ Hold Fast #2 ¤ Spot-guide ¤ SHOPPEN

søndag den 27. november 2011

welcome Johan

Her er det længe ventet welcome edit med Johan Eriksen Nissen..

Her er et hurtigt interview/video med Johan.. Det skal nævnes at det er lavet via sms mens han var til Malk De Koijn koncert i KBH..

Hvor gammel er du? -jeg er 16 år
Hvor længe har du kørt? -jeg har kørt BMX siden jeg var 11 år.
Hvor højt kan du egentligt hoppe? -jeg hoppede 105 cm for lidt siden.
Hvad er dit favorit trick/tricks? -jeg elsker wallrides og ice-grinds.
Hvad er det bedste ved BMX? -En fed ting ved BMX for mig, er at der er total frihed for at gøre det man har lyst til.
Hvad laver du udover at køre BMX? -jeg går også i gymnasiet.
Hvorfor startede du med at cykle? - Jeg startede egentlig fordi der kom en skatepark i min by som jeg gerne ville bruge, og det gjorde jeg så.
Er det Roebel som har lært dig op eller hvad? Ja, René har lært mig en hel del. Altid været gode tider i Sønderborg Skatehal..

Tjek videoen, og smid en kommentar:

4 kommentarer:

  1. Det er alt for godt. Om jeg ligefrem har lært Johan noget ved jeg ikke, men skubbet lidt til ham i ny og næ. Nu er det blevet omvendt, rollerne er byttet om:) Noget jeg vil rose dig for Johan, er at du gør ting på din egen måde og ikke lader dig påvirke af andre og det der nu lige er mode. Pippi langstrømpe har engang sagt disse vise ord. "Det kan jeg godt, for det har jeg aldrig prøvet før". Ting skal prøves førladne kan sige at man ikke kan. Denne tilgang til ting, ser jeg hos dig mIn skat. Bliv ved med det, det inspirere og motivere.

    Ps. Vi glæder os til at du flytter til ålleren:)

    SvarSlet
  2. Det blev pisse fedt det her ja. Og mange tak for fine ord. jeg er glad for at kunne inspirere. Med hensyn til ikke at følge moden, så tror jeg egentlig altid jeg bare har lavet det jeg synes er sjovest, og det der virker mest spændende. Det har jeg sgu fået meget godt ud af. Og haha, lidt er rollerne måske byttet om - i hvert fald var jeg da nødt til at vise dig hvordan man laver barspins uden at få næseblod.
    Ålleren er under overvejelse. Vi ses i hvert fald snart der. :)

    SvarSlet
  3. Yo, bare sådan en indskudt bemærkning.. Så syntes jeg da at du skulle komme til Aalborg.. Det er jo her oppe det sker, og det vælter frem med nye cykelryttere hele tiden heroppe.. Det betyder jo at der altid er nogen at køre med.

    vi ses til X-mas jam

    SvarSlet