Front-page ¤ Hold Fast #1 ¤ Hold Fast #2 ¤ Spot-guide ¤ SHOPPEN

mandag den 7. februar 2011

Sidste weekend i Januar..

Her lidt billeder fra min sidste weekend i Januar. Jeg startede weekenden med at kører til Odense efter arbejde for at køre i Odense skatehal, og hænge ud med Jakob.. Her kom det første billede til live..
Kim Villemoes med en ice-pick på en lille men mega stejl Quarter..

Dagen efter tog vi til det Københavnske land netop for at være med til åbningen af Boble-hallen, som i øvrigt er et rigtigt godt projekt.. Her fik vi en overnatning hos, ja han ser farlig ud, selveste MIKSTAR..
Jakob Larsen profil billed til hans kommende pas..

Og jeg fik såmænd også selv taget et smukt profil billed

Her er et par action fotos af mig selv, taget af min gode ven Brænderen, et hvor jeg laver turn-down:

Og et hvor jeg laver en euro.tabel ting

Så, efter en cool session i Boble-hallen, en rock-koncert med SNAKEBITE - and the bitten og en bytur.. Måtte jeg så småt vende snuden hjem ad mod Aalborg. Så omkring Odense og sætte Jakob af, hjem til aalborg sætte Brænderen af. Wupti så stod jeg i hallen igen..

Hard Liquer Lover

Snakebite and the Bitten | Myspace Music Videos


Da jeg så kom i hallen, var min bror og Bendt Banger oppe og kører.. Her er min bror med en foot-jam whip.. Man kan sgu ikke se at han brækkede ryggen for mindre end et halv år siden.. Godt at se dig på cyklen igen bro..

Bendt Banger alias Morten Bendt Pedersen med en rigtig fin table 5 fods højde..

Og weekenden sluttede så med at min bagfælg flækkede.. Hvordan og hvornår det præcis er sket må i sgu ikke spørge mig om..


Peace out man.. Husk at slisken bliver 2 år idag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar