Front-page ¤ Hold Fast #1 ¤ Hold Fast #2 ¤ Spot-guide ¤ SHOPPEN

fredag den 15. oktober 2010

Weekend sessions..

Som noget nyt vil jeg skrive her på siden når vi køre sessions. I denne weekend (uge 41) køre vi:

Fredag: Vejgaard Skatehal fra kl 18:00 (udenfor lukketid, det vil sige kun BMXér)
Lørdag: Vejgaard Skatehal fra kl 18:00 (udenfor lukketid, det vil sige kun BMXér)
Søndag: Vejgaard Skatehal fra kl 18:00 (udenfor lukketid, det vil sige kun BMXér)

Skriv en Mail til bmxslisken@gmail.com Hvis i har nogle spørgsmål.. Eller hvis i har forslag til hvor vi ellers kan køre?

Att. Rene Reoble, jeg kunne godt tænke mig at lave en tur til Sønderborg i November.. Hvilken weekend kunne det passe ind?

2 kommentarer:

  1. Cool. I er altid velkommen.
    Hallen er ledig alle weekender i nov. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal arbejde men kan nok altid finde en til at åbne osv. Lørdagen er hallen åben for alle fra 13-16. I det tidsrum er der godt fyldt.

    SvarSlet
  2. super jeg smider lige sms. når jeg ved hvilken weekend det blive. Hold skruen i vandet så længe..

    peace

    SvarSlet